DREAMLAB Facebook

Nasza kadra

Jesteśmy partnerskim zespołem wielu specjalistów, który w granicach swoich kompetencji opracowuje indywidualną, spersonalizowaną ścieżkę rozwojową dla dziecka i wspólnie ją realizuje.

Dyrektor merytoryczny
Działa w:
  • Dyrektor Niepublicznej Poradni Wspomagania Rozwoju Dreamlab
  • Oligofrenopedagog
  • Specjalista Zarządzania Oświatą
  • Specjalista pracy z dziećmi ze sprzężonymi niepełnosprawnościami oraz z zakresu pedagogiki rewalidacyjnej

Najważniejsze kursy i szkolenia:

  • Szkolenie I st. z Audio-Psycho-Fonologii prof. A. Tomatisa
  • Konstruowanie indywidualnych programów terapeutyczno-rozwojowych
  • Komunikacja alternatywna i wspomagana AAC: I, II i III st.
  • Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (TSR) I st.
  • Ewaluacja wewnętrzna szkoły/placówki
  • Terapia Taktylna dr Swietłany Masgutowej
  • Metoda Dobrego Startu

Informacje dodatkowe:

  1. Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (1991);
  2. Staż pracy pedagogicznej 26 lat – zawsze z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
  3. Jeśli się w coś angażuje to na 200%. Wymaga przede wszystkim od siebie… potem od innych!
  4. Jest bardzo otwarta, łatwo nawiązuje kontakty, bardzo lubi poznawać nowe osoby i ich historie.
  5. Ma niezwykłe poczucie humoru i takimi otacza się ludźmi.
  6. Uwielbia swoją pracę, która jest jej pasją - każde dziecko z problemami rozwojowymi to inspirujące
  7. i motywujące wyzwanie i bardzo wyjątkowa historia.
  8. Jest aktywna: lubi podróże, wędrówki po górach oraz narty w Alpach (cały czas ma dylemat, które są lepsze włoskie czy austriackie?), uprawia nordic walking, jeździ na rowerze, regularnie chodzi na fitness i uprawia jogę.
  9. Jest fanką swojej rodziny: męża, dwójki dzieci i od niedawna zięcia. Uwielbia gotować i piec smaczne ciasta… i przyjmować gości. Często po jej domu roznosi się zapach drożdżówki.
  10. Lubi dekorować dom i ogród kwiatami oraz uwielbia nastrojowe wieczory w blasku świec.
  11. Po jej domu kręcą się pies sznaucer oraz rudy kot dachowiec (podobny do kota Milo).
  12. Jest zafascynowana kryminałami skandynawskimi oraz książkami Katarzyny Bonda. Lubi dobre kino sensacyjne oraz filmy przyrodnicze, szczególnie o podwodnym życiu.
  13. Zawsze znajdzie czas by pomóc ludziom w potrzebie.

czytaj więcej

Dyrektor merytoryczny
Działa w:
  • Dyrektor Terapeutycznego Punktu Przedszkolnego
  • Psycholog, Diagnosta, Terapeuta

Najważniejsze kursy i szkolenia:

  • Szkolenie I st. z Audio-Psycho-Fonologii prof. A. Tomatisa
  • kompleksowy program terapii i edukacji dzieci z autyzmem TEACCH
  • ADOS-2, “złoty standard” diagnostyczny
  • Test przesiewowy STAT (Screening Tool for Autism in Toddlers and Young Children) w diagnostyce
  • APERS (Autism Program Environment Rating Scale) w modelu NPDC (The National Professional Development Center on Autism Spectrum Disorders)
  • Komunikacja alternatywna PECS (Picture Exchange Communication System)
  • Praca z rodzinami metodą  „8 książeczek  C. Sutton”
  • Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci z ASD

Informacje dodatkowe:

  1. Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie z ponad 11-letnim stażem pracy terapeutycznej z dziećmi ze spektrum Autyzmu;
  2. Bardzo zaangażowana w zagadnienia związane z badaniami przesiewowymi i wczesną diagnozą dzieci z zaburzeniami rozwoju. Pasjonuje ją temat narzędzi diagnostycznych, nowych trendów w terapii – stale szuka możliwości pogłębiania swojej wiedzy i doświadczenia w tym zakresie;
  3. Ogromnie ceni sobie otwartość w kontaktach z drugim człowiekiem i zawsze stara się być wsparciem dla zespołu oraz rodziców dzieci, z którymi pracuje;
  4. Od wielu lat wspiera pracę stowarzyszenia działającego na rzecz osób z zaniedbanych środowisk i zachęca do zaangażowania w wolontariat;
  5. Uwielbia podróże i wędrówki, szczególnie szlakami mniej popularnymi, ale przez to jeszcze bardziej urokliwymi. Na co dzień najchętniej spędza wolny czas aktywnie, np. buszując rowerem po rozległych lasach Pomorza, albo próbując sił w roli ogrodniczki;
  6. Fascynuje ją muzyka i jest bywalczynią festiwali i koncertów. Ceni kino niezależne i dokumentalne, kocha książki, ale szczególnie pasjonuje ją teatr – od kilku lat uczestniczy w warsztatach teatralnych, mierząc się z wyzwaniami aktorskimi podczas spektakli amatorskich;
  7. Kibicuje swoim dwóm dorosłym już synom w ich życiowych wyborach, ma wspaniałych przyjaciół i cieszy się z każdej okazji do spotkań, pełnych radosnego śmiechu i poczucia wspólnoty;

czytaj więcej

konsultant
Działa w:
  • konsultant, trener i terapeuta metody prof. Alfreda Tomatisa
  • Prezes Stowarzyszenia Terapeutów Metody prof. Alfreda Tomatisa "Mamy Głos"
  • Współpracuje z Insytutem Atlantis i Mozart-Brain-Lab w Belgii prowadzonym przez Jozefa Vervoorta - spadkobiercę dorobku naukowego prof. Tomatisa
  • W Dreamlab odpowiada za terapię metodą Tomatisa w tym: szkoli terapeutów, udziela konsultacji rodzicom, interpretuje testy uwagi słuchowej i układa spersonalizowane programy terapeutyczne dla pacjent

Ukończone kursy:

  • Szkolenie I, II i III stopnia z audio-psycho-fonologii w Polsce
  • Szkolenie zaawansowane z audio-psycho-fonologii w ośrodku Mozart-Brain-Lab w Belgii
 
terapeutka, oligofrenopedagog
Działa w:
  • Oligofrenopedagog, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z niepełnosprawnością
  • Od 6 lat pracuje z dziećmi z wieloraką niepełnosprawnością
  • W Dreamlab prowadzi grupę Pszczółek, do której uczęszcza Nataniel, Adrian i Alek

Ukończone kursy:

  • Terapia taktylna i Integracja odruchów ustno-twarzowych dr Swietłany Magutowej
  • Diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem – Profil Psychoedukacyjny PEP –R.
  • Nadwrażliwość dotykowa jamy ustnej u dzieci
  • Mama półtorarocznego Franciszka i czteroletniego kundelka Tobiego
  • Filmy i muzyka to jej pasja
  • Grą na gitarze urozmaica wszystkim przedszkolakom codziennie zajęcia poranne
  • Nie lubi nudy. Wszędzie jej pełno

czytaj więcej

terapeutka, oligofrenopedagog
Działa w:
  • Oligofrenopedagog i terapeuta pedagogiczny z 10 letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą ze złożoną niepełnosprawnością
  • W przedszkolu Dreamlab jest nauczycielem wspomagającym w grupie "Pszczółek"
  • otwarta, zawsze uśmiechnięta, chętna do pomocy

Ukończone kursy:

  • Jak konstruować program pracy i jak pokonywać trudności w terapii dzieci wielakoniepełnosprawnych
  • Jak pracując z ciałem niepełnosprawnego dziecka można wpływać na jego rozwój
  • Diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem – Profil Psychoedukacyjny PEP –R.
  • Prywatnie mama dwóch synów, miłośniczka zdrowej kuchni, rowerowych wycieczek po Kaszubach, aktywnego spędzania czasu na łonie natury, kajakarstwa

czytaj więcej

terapeutka, oligofrenopedagog
Działa w:
  • Oligofrenopedagog, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z niepełnosprawnością, terapeuta metody prof. A. Tomatisa
  • Od 6 lat zaangażowana w pracę zawodową i wolontariacką z osobami ze złożoną niepełnosprawnością

Ukończone kursy:

  • Szkolenie I stopnia z Audio-Psycho-Fonologii prof. A. Tomatisa
  • Diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem – Profil Psychoedukacyjny PEP –R.
  • Program Rozwoju Komunikacji MAKATON
  • „Podstawowe umiejętności matematyczne we wczesnej edukacji wg nowatorskiego programu nauczania NUMICON”
  • „Seksualność dzieci, młodzieży i dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną i autystycznym spektrum zaburzeń”
  • „Trudne pytania…dobre rozwiązania. Seksualność osób z niepełnosprawnością intelektualną i spektrum autyzmu” 
  • „SOS: ustrukturyzowane narzędzie pierwszej pomocy psychologicznej dla osób z niepełnosprawnością-ofiar przemocy seksualnej, ich rodzin oraz opiekunów”
  • Jej największą pasją jest organizowanie przyjęć tematycznych i ozdobne pakowanie prezentów. Pomysły nigdy się jej nie kończą. Dekoruje wszystko co wpadnie w jej ręce! Nie potrafi przejść obojętnie obok zawieszek, papierów do pakowania, wstążek i innych gadżetów. Kiedy coś wypatrzy w sklepie od razu wie jak to wykorzystać. Swoją kreatywność wykorzystuje na co dzień w Dreamlabie
  • Miłośniczka dobrej kuchni i odkrywania wraz z mężem nowych restauracji
  • Mistrzyni muffinek (oczywiście odpowiednio udekorowanych)

czytaj więcej

terapeutka, psycholog
Działa w:
  • psycholog, terapeuta Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, trener technik pamięciowych.
  • W przedszkolu Dreamlab jest psychologiem. Prowadzi terapię indywidualną, wspierając dzieci w ich całościowym rozwoju.
  • Od kilku lat pracuje jako terapeutka z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi.
  • Zawodowo realizuje się również jako trener technik pamięciowych prowadząc zajęcia rozwijające pamięć, koncentrację i umiejętność uczenia się. Współpracuje z placówkami edukacyjnymi, wspomaga uczniów na drodze ich edukacyjnego rozwoju.
  • W swojej pracy chciałaby pomóc jak największej liczbie dzieci doświadczyć edukacji z jak najlepszej strony, aby były pewne siebie, ciekawe świata i nie bały się rozwijać swoich pasji i talentów. 

Ukończone kursy:

  • Kurs Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne;
  • Trening umiejętności społecznych;
  • Alternatywne Brzmienie Słów w Relacji;
  • Profil Psychoedukacyjny PEP-R. Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju;
  • Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego (KORP)- standaryzowane narzędzie do diagnozy funkcjonalnej dziecka w wieku od 1. m. ż. do 9. r.ż. Ocena rozwoju u dzieci;
  • Karty Oceny Zachowań i Emocji (KOZE)- kwestionariusz oceny i opisu nieprawidłowości w zachowaniu i reakcjach emocjonalnych dziecka od wieku niemowlęcego do końca okresu szkolnego;
  • Certyfikat Autoryzowanego Trenera Szkoły Pamięci Wojakowskich
  • Uwielbia zwierzęta, a w szczególności psy. Pasjonuje się dogoterapią- marzy o cudownym labradorze, który wraz z Nią stworzyłby duet terapeutyczny nie do zastąpienia
  • W wolnych chwilach czyta książki, gotuje, pasjonuje się aranżacją oraz dekorowaniem wnętrz
  • Chętnie spędza czas na bieganiu, pływaniu i jeździe na rowerze
  • Uwielbia podróże, te małe i te duże Każde wakacje najchętniej spędzałaby w górach przemierzając kolejne szlaki w drodze na najwyższe szczyty

czytaj więcej

terapeutka
Działa w:
  • W pracy staram się podążać za dzieckiem, tworząc środowisko bezpieczne, pozwalające doznawać dziecku wolności i akceptacji, a przede wszystkim swobody w wyrażaniu siebie. Do osiągania pełnych sukcesów konieczna jest współpraca z rodzicem.
    Zawsze staram się poznać rodzinę moich podopiecznych, aby w pełni wykorzystać jej zasoby w celu rozwiązania wszelkich trudności i problemów.
    Każde dziecko jest inne, a to czyni je wyjątkowym. Moją pracą staram się przyczynić aby dzieci w pełni mogły doświadczać radości dzieciństwa, a całe ich rodziny odczuwały spokój, satysfakcję i zadowolenie.

Ukończone kursy:

  • W trakcie kursu podstawowego z Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR)
  • Szkolenie cz.1 Odruchy posturalno-dynamiczne
  • Szkolenie I i II - stopnia z zakresu Audio-Psycho-Fonologii
  • Kurs doskonalący „Organizacja i udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole – zadania pedagoga, psychologa szkolnego i dyrektora
  • Szkolenie „Trening Umiejętności Społecznych (TUS) terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu”
  • Szkolenie „Trening jedzenia”
  • Szkolenie „Intensywne nauczanie behawioralne na podstawie systemu kart”
  • Warsztat „Praca z uczniami z ZA – tworzenie systemów motywacyjnych i modelowanie pożądanych zachowań (elementy treningu umiejętności społecznych)”
  • Warsztat „Kompleksowa diagnoza a IPET – strategie wsparcia w bezpośredniej pracy z dzieckiem i rodziną”
  • Seminarium naukowo-praktyczne „Specjalistyczna pomoc dla dzieci ze spektrum autyzmu, w tym z zespołem Aspergera”
  • Szkolenie „VB-MAPP: ocena umiejętności i planowanie terapii”
  • Szkolenie „Diagnoza i ocena funkcjonowania dzieci z deficytami w rozwoju do 12 r. ż., w oparciu o Profil Psychoedukacyjny PEP-R”
  • Warsztat „Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne”
  • Szkolenie „Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej w przedszkolu i szkole”
  • W wolnym czasie lubię spacerować w towarzystwie bliskich mi osób
  • Dobrze prowadzę samochód. Jeżdżę bardzo dynamicznie
  • Uwielbiam gotować, szczególnie kuchnię włoską i azjatycką.

czytaj więcej

oligofrenopedagog, logopeda
Działa w:
  • oligofrenopedagog, logopeda, terapeuta metody Tomatisa
  • w Dreamlab jestem logopedą
  • Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie
  • od 11 lat pracuje z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

Ukończone kursy:

  • Audio-Psycho-Fonologia prof. A. Tomatisa I i II stopień
  • Jak pracować niedyrektywnie z dziećmi niepełnosprawnymi
  • Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych dr Swietłany Masgutowej
  • Profil Psychoedukacyjny PEP-R. Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju
  • Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych
  • jestem osobą kreatywną i pomysłową lubię aktywnie spędzać czas z moją rodziną i naszym szalonym labradorem
  • bardzo lubię podróże małe i duże

czytaj więcej

terapeutka
Działa w:
  • Logopeda, oligofrenopedagog, terapeuta metody Tomatisa.
  • Pracuję w Niepublicznej Poradni Wspomagania Rozwoju Dreamlab jako logopeda i terapeuta metody prof. A. Tomatisa. Prowadzę indywidualne zajęcia logopedyczne z dziećmi z różnymi wyzwaniami rozwojowymi, w Dreamlab odpowiedzialna jestem również za prowadzenie terapii metodą Tomatisa.

Ukończone kursy:

  • Szkolenie I i II stopnia z Audio-Psycho-Fonologii- metoda prof. Alfreda Tomatisa
  • Cykl szkoleń według metody neurosensomotorycznej terapii odruchów dr S. Masgutowej:
  • Diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem profil psychoedukacyjny PEP-R
  • Szkolenie w zakresie słownictwa Programu Rozwoju Komunikacji Makaton
  • Równość poprzez komunikację- kursy języka migowego- I poziom języka migowego
  • "Problemy żywieniowe w dzieciństwie. Dysfagia dziecięca badanie- ocena- interwencja" według metody NDT Bobath
  • Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych związanych z pobieraniem pokarmów i nadawaniem mowy- Moduł I

Informacje dodatkowe:

  • Prywatnie uwielbiam spędzać czas z rodziną- od wspólnych wycieczek do słodkiego leniuchowania, dla nas każda pora roku jest dobra do tego, żeby aktywnie spędzać czas. Lubię muzykę przez wszystkie jej barwy- od klasycznej, filmowej do rocka, jestem także fanką skandynawskich kryminałów

czytaj więcej

terapeutka, oligofrenopedagog
Działa w:
  • oligofrenopedagog, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju, terapeuta pedagogiczny, terapeuta integracji sensorycznej
  • w Dreamlab prowadzi terapię SI i trapię ręki
  • Staż pracy 10 lat, z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych
  • Zwolenniczka niedyrektywnych form pracy, opartych na szacunku, relacjach i dobrej zabawie, uwielbiająca pracę z maluchami

Ukończone kursy:

  • Terapia ręki I i II stopień
  • Metoda dobrego startu
  • Szkolenie Integracji Sensorycznej I i II stopień

Informacje dodatkowe:

  • Prywatnie mama trójki wspaniałych dzieci, pasjonująca się podróżami po Bałkanach, jeździectwem, dobrym jedzeniem, lubiąca aktywne formy wypoczynku

czytaj więcej

terapeutka
Działa w:
  • Szkolenie I Stopnia z Audio-Psycho-Fonologii prof. A. Tomatisa
  • Masaż Tkanek Głębokich
  • Od 2 lat pracuje z dziećmi i młodzieżą z wadami postawy oraz ze sprzężoną niepełnosprawnością (w tym z autyzmem)
  • W Dreamlab pracuje jako fizjoterapeuta w Niepublicznej Poradni Wspomagania Rozwoju
  • W mojej pracy ważne jest dla mnie nawiązanie dobrych relacji z dzieckiem, aby terapia była przyjemna. Lubię też śpiewać piosenki razem z dziećmi.

Ukończone kursy:

  • Szkolenie I Stopnia z Audio-Psycho-Fonologii prof. A. Tomatisa
  • Masaż Tkanek Głębokich
  • Kinesiotaping
  • Terapia Taktylna dr Swietłany Masgutowej
  • Profil Psychoedukacyjny PEP-R. Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju

Informacje dodatkowe:

  • Jestem aktywna, regularnie uczęszczam na siłownie, często też jeżdżę na wycieczki rowerowe wraz z moim mężem.
  • W wolnych chwilach lubię grać w gry planszowe z przyjaciółmi, moje ulubione to: wsiąść do pociągu oraz Bang!

czytaj więcej

terapeutka, oligofrenopedagog
Działa w:
  • Oligofrenopedagog, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z niepełnosprawnością, terapeuta metody Tomatisa
  • Aktualnie wychowawca (nauczyciel- terapeuta) w Terapeutycznym Punkcie Przedszkolnym Dreamlab w grupie Motylków, do której należą: Pola, Mieszko i Staś.
  • Staż pracy pedagogiczej – 6 lat: z dziećmi z wieloraką niepełnosprawnością

Ukończone kursy:

  • Szkolenie I stopnia z Audio-Psycho-Fonologii prof. A. Tomatisa
  • Szkolenie Growth Through System
  • Terapia taktylna dr Swietłany Masgutowej
  • Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych
  • Diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem – Profil Psychoedukacyjny PEP –R.
  • Wielbicielka nadmorskiego klimatu i włoskiej kuchni. Lubi odkrywać i smakować świat oraz poznawać nowych ludzi. To nie jedyne co gra w jej duszy - miłośniczka dobrej muzyki, od Beatlesów i Marka Knopflera, po Julię Pietruchę i Dawida Podsiadło. Śpiewa zawsze i wszędzie, nawet jeżdżąc na rowerze :)

czytaj więcej

terapeutka, oligofrenopedagog
Działa w:
  • Oligofrenopedagog, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej z kształceniem integracyjnym, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z niepełnosprawnością
  • Obecnie nauczyciel wspomagający w Terapeutycznym Punkcie Przedszkolnym Dreamlab w grupie Motylków, do której należą: Pola, Mieszko i Staś.
  • Staż pracy pedagogicznej – 5 lat: z dziećmi z wieloraką niepełnosprawnością

Ukończone kursy:

  • Diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem – Profil Psychoedukacyjny PEP –R.
  • Wulkan energii, który łączy pracę z wychowaniem dwójki dzieci. Macierzyństwo stało się jej sensem życia. Choć nie zapomina o sobie i spełnia swoje marzenia
  • W wolnej chwili skacze ze spadochronu, maluje, jeździ na rowerze. Miłośniczka dobrej książki, oraz kultowych filmów. Największą jej pasją są podróże, wychodzi z założenia, że wyjazdy z dziećmi są prawdziwą przygodą, która daje ogromną satysfakcję

czytaj więcej