Siłą Dreamlab’u jest energiczny, a zarazem wrażliwy zespół. Łączymy swoją pasję, umiejętności i wiedzę, by zapewnić dzieciom jak najlepsze warunki rozwoju.
Pełni funkcję dyrektora Terapeutycznego Punktu Przedszkolnego oraz Niepublicznej Poradni Wspomagania Rozwoju Dreamlab. Jako pedagog/terapeuta prowadzi zajęcia w ramach innowacyjnego programu adaptacyjnego "Pierwszy Krok" dla dzieci w spektrum autyzm, jak również prowadzi indywidualną terapię logopedyczną.
W mojej pracy, bez względu na charakter działania najważniejsza jest relacja, oparta na poczuciu bezpieczeństwa, zaufaniu, przyjaźni i uśmiechu. Głęboko wierzę, iż wspólna zabawa, uważność i ciekawość, autentyczność i otwartość terapeuty pozwalają każdemu dziecku nabywać nowych kompetencji i rozwijać swój niepowtarzalny potencjał.
"Dzieci nie potrzebują doskonałych rodziców, ale autentycznych ludzi z krwi i kości, którzy może nie wiedzą wszystkiego, ale są za to stale gotowi, żeby się rozwijać" J. Juul
Ten cytat jest mi ogromnie bliski. Będąc mamą, każdego dnia uczę się, jak ważne jest bycie sobą z uznaniem swojej niedoskonałości, ale też gotowością do nauki…dzieci doskonale weryfikują brak autentyczności.
czytaj więcej
Jako serce Dreamlabu i specjalista ds. administracyjno- biurowych prowadzi sekretariat, a w razie potrzeby zastępuje Dyrektora. Zajmuje się zarówno nadzorem nad dokumentacją, grafikami, obsługą korespondencji, dbaniem o wizerunek i reprezentowaniem firmy. Do jej zadań należy również witanie oraz dbanie o rodziców i dzieci korzystających z naszej poradni, a także dba o sprawną komunikację w zespole.
Kocham zarówno bezpośredni kontakt z ludźmi, pracę z dziećmi jak i pracę biurową. I tu mogę to wszystko połączyć.
Uwielbiam aktywny wypoczynek, podróże małe i duże i jazdę samochodem, a to doskonale przydaje się w mojej pracy. Dobra kondycja w podróżowaniu między salami czy szybka podróż samochodem, żeby coś załatwić!
czytaj więcej
Prowadzi w Terpautycznym Punkcie Przedszkolnym terapię indywidualną oraz terapię grupową. Współprowadzi zajęcia w innowacyjnym programie “Pierwszy Krok” dla dzieci ze spektrum autyzmu.
W mojej pracy niezwykle ważne jest, by tworzyć przestrzeń pełną akceptacji, bezpieczeństwa i zrozumienia - dla każdego. Przede wszystkim dla dziecka ale również dla rodzica, jak i współpracowników. Razem z Zespołem dokładam wszelkich starań, by jakość naszej pracy była na jak najwyższym poziomie, a terapia realizowana z poszanowaniem potrzeb i możliwości dziecka. Dreamlab jest dla mnie miejscem, gdzie rozwój dziecka wymaga nieustannego rozwoju własnego, poszerzania kompetencji oraz pracy nad wrażliwością.
czytaj więcej
Jako neurologopeda zajmuje się przede wszystkim budowaniem umiejętności komunikacyjnych, czyli bazą potrzebną do porozumiewania się. Ponadto wspiera rozwijanie umiejętności językowych, takich jak poszerzanie słownika biernego i czynnego. Prowadzi również terapię zaburzeń mowy oraz wad wymowy, usprawnia narządy artykulacyjne, ćwiczy funkcje prymarne, a także doskonali motorykę małą. Dodatkowo rozwija percepcję słuchową i wzrokową.
Podstawą mojej pracy jest budowanie poczucia bezpieczeństwa i wzajemnego zaufania. Staram się pokazywać dzieciom, że komunikacja z drugim człowiekiem może być naprawdę przyjemna i potrzebna. Podczas zajęć uczymy się wspólnego spędzania czasu, rozwijamy wyobraźnię i pobudzamy motywację do mówienia. Każdy uśmiech i nawet najmniejszy sukces mojego podopiecznego sprawia mi ogromną radość i przynosi dużo satysfakcji. Lubię odgrywać scenki, tańczyć i śpiewać, co nie znaczy że umiem, ale dzieci z zaciekawieniem i uśmiechem na buzi patrzą na dorosłych, którzy potrafią wygłupiać się i dobrze przy tym bawić. Moim zdaniem najważniejsze w pracy z dzieckiem jest indywidualne podejście, świetna zabawa i nawiązanie relacji.
czytaj więcej
Psycholog edukacji, terapeuta i konsultantka metody Tomatisa. W Dreamlabie prowadzi indywidualny trening słuchowy według tej metody, konsultuje w zakresie uwagi słuchowej i tworzy indywidualne programy słuchania.
Podstawą mojej pracy jest zbudowanie zaufania oraz wczucie się w aktualne potrzeby dziecka, by stworzyć odpowiednie dla niego środowisko edukacyjne, zarówno fizyczne, jak i społeczne, i doprowadzić je do wykorzystania pełni swojego potencjału na ten moment.
W pracy wykorzystuję bardzo wiele metod, uwzględniając sensorykę, a także naukę czytania wg metody symultaniczno-sekwencyjnej. Na co dzień aktywnie zgłębiam dobroczynny wpływ muzyki na ciało i umysł poprzez taniec i śpiew.
czytaj więcej
Jako psycholog, diagnosta i terapeuta Integracji Sensorycznej w Dreamlab prowadzi zajęcia WWR, konsultacje psychologiczne, diagnozy psychologiczne i Integracji Sensorycznej.
Praca z dziećmi daje mi ogromną radość i poczucie spełnienia. Jestem pasjonatką zawodową ceniącą w dzieciach szczerość i spontaniczność. W mojej pracy najważniejszy jest szacunek do drugiego człowieka i wiara w jego naturalny potencjał rozwojowy.
Prywatnie jestem mamą dwóch fantastycznych synów, od których uczę się codziennie uważności i radości do wszystkiego co nas otacza. Jak na terapeutę Integracji Sensorycznej przystało kocham ruch! Dlatego tańczę, ćwiczę, praktykuję jogę, pływam i mimo tego, że zdecydowanie lepiej czuję się latem niż zimą, okazjonalnie morsuję.
czytaj więcej
Oligofrenopedagog, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, wychowawca grupy.
Fundamentem mojej pracy jest budowanie relacji dającej poczucie bezpieczeństwa i akceptacji. Uśmiech, bliskość i kreatywna zabawa towarzyszą mi każdego dnia pracy z dziećmi. Prywatnie detalistka lubiąca otaczać się pięknymi rzeczami. Miłośniczka organizowania przyjęć tematycznych. W Dreamlabie swoją kreatywność wykorzystuję koordynując imprezy przedszkolne oraz dekorując dreamlabowe progi
czytaj więcej
W TPP Dreamlab prowadzi grupowe zajęcia terapeutyczne kulinarne, plastyczne, przekształcalne.
W mojej pracy najważniejsze są relacje z dzieckiem, jego bezpieczeństwo i zaufanie. Przez wspólną zabawę wiele możemy nauczyć się od siebie. Lubię podróżować, odkrywać smaki świata. Prowadząc zajęcia kulinarne pragnę otworzyć dzieci na nowe smaki, pokazać że każdy może "przygotować małe co nieco" i świetnie się przy tym bawić, oraz uczyć samodzielności. Na zajęciach plastycznych bawimy się kolorami świata, stosując różne techniki plastyczne i tworząc wspaniałe arcydzieła. Dzięki zaangażowaniu dzieci w pracę przez zabawę pobudzam ich zmysły, kreatywność, wpływam na ich rozwój.
Utożsamiam się ze słowami B. Franklina
"Powiedz mi to zapomnę,
Naucz mnie to zapamiętam ,
Zaangażuj mnie to się nauczę. "
czytaj więcej
Jako terapeuta zajęciowy w DL współprowadzi zajęcia grupowe, specjalizuje się w zajęciach plastycznych.
W swojej pracy staram się być otwarta na indywidualne potrzeby dziecka, zapewnić mu jak najwięcej sytuacji do dalszego rozwoju oraz dbać o to, żeby czuło się bezpieczne. Ważne jest dla mnie to, by zajęcia odbywały się w atmosferze zabawy i sprawiały dziecku przyjemność.
czytaj więcej
Psycholog, trener metody Wideotreningu Komunikacji, terapeuta metody 3i, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju, psycholog w trakcie szkolenia psychoterapeuty akredytowanego przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne. W DreamLab prowadzi konsultacje psychologiczne dla rodziców, terapię indywidualną dla podopiecznych poradni oraz przedszkola, treningi VIT (Wideotrening Komunikacji).
Fundamentem mojej pracy psychologicznej jest podejście oparte na relacji, w którą dziecko wnosi własne pomysły, a zadaniem terapeuty jest podążanie za jego inicjatywą w taki sposób, aby rozwinęło ono przy tym swe kompetencje poznawcze, ruchowe, społeczne oraz emocjonalne.
czytaj więcej
Prowadzi zajęcia fizjoterapii oraz terapii zaburzeń integracji sensorycznej w Terapeutycznym Punkcie Przedszkolnym oraz Niepublicznej Poradni Wspomagania Rozwoju w ramach wczesnego wspomagania rozwoju.
Prowadzę terapię w formie zabawy, uwzględniając aktualne możliwości psychofizyczne dziecka. Podstawą jest dla mnie nawiązanie dobrej relacji i dbanie o nią. Staram się cały czas pogłębiać swoją wiedzę poprzez uczestniczenie w kursach, szkoleniach i warsztatach.
czytaj więcej
Jako logopeda prowadzi zajęcia w ramach wczesnego wspomagania rozwoju. Specjalizuje się terapii dyslalii, rozwijaniu kompetencji komunikacyjnej dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi oraz diagnozie i terapii ORM. Jako fonoaudiolog wykonuje badania słuchu.
Moja praca polega na holistycznej ocenie małego pacjenta. Obserwuję, badam, wyciągam wnioski, doszukuje się przyczyn, z których wypływają zaburzenia mowy. Stawiam na uśmiech, żarty i psikusy - czyli dobrą zabawę.
czytaj więcej
Nauczyciel wspomagający w grupie Zdobywców. Pomaga dzieciom zdobywać nowe umiejętności oraz zrealizować wszystkie, nawet z pozoru niewykonalne pomysły.
W swojej pracy staram się otaczać dzieci troską i zrozumieniem. Rozbudzać ich indywidualne umiejętności i zainteresowania. Największą nagrodą jest dla mnie uśmiech dziecka.
Prywatnie jestem mamą żywiołowej 5-cio latki, dzięki której odkryłam swoje zamiłowanie do pracy z dziećmi i obróciłam swoje życie zawodowe o 180 stopni.
czytaj więcej
Dyplomowany terapeuta zajęciowy, arteterapeuta oraz studentka pedagogiki specjalnej - specjalność spektrum autyzmu. Na co dzień nauczyciel wspomagający w grupie przedszkolnej.
W mojej pracy najważniejsze jest nawiązanie ciepłej relacji opartej na zaufaniu i swobodzie. Uśmiech jest dla mnie czymś bezcennym. Każde dziecko jest wyjątkowe a jego świat niepowtarzalny. Zawsze było to powodem, który zbliżał mnie do pracy z dziećmi. Jestem wdzięczna za możliwość poznawania tych unikatowych światów. W życiu każdego dziecka powinny być osoby dostrzegające jak bardzo wyjątkowe jest. Taką osobą chcę być i takim terapeutą jestem.
czytaj więcej
Prowadzi grupę przedszkolną oraz pracuje jako terapeuta Metody Integracji Sensorycznej.
W swojej pracy staram się wspierać swobodną aktywność dziecka, dbając jednocześnie o stawianie potrzebnych i bezpiecznych granic. Prowadząc zajęcia indywidualne i grupowe wychodzę z utartych schematów i podążając za predyspozycjami moich podopiecznych, tworzę spersonalizowane bajki i wierszyki. W kontaktach z dziećmi stawiam na ekspresję, dlatego kiedy bawię się z podopiecznymi to zazwyczaj najpierw mnie słychać - dopiero później widać.
czytaj więcej
Pedagożka specjalna, która w Dreamlabie prowadzi grupę przedszkolną oraz koordynuje wdrażanie komunikacji alternatywnej i wspomagającej w terapii dzieci.
Ważne jest dla mnie w pracy budowanie relacji, która jest fundamentem do rozwoju komunikacji. Jestem w trakcie studiów na kierunku Psychologia. Interesuje się komunikacją alternatywną i wspomagającą, pedagogiką Marii Montessorii oraz seksualnością.
czytaj więcej
W DreamLab pracuje na stanowisku pedagoga specjalnego. W Niepublicznej Poradni Wspomagania Rozwoju DreamLab prowadzi indywidualną terapię logopedyczną w ramach zajęć z Wczesnego Wspomagania Rozwoju.
Swoją pracę buduję na wspólnym zaufaniu, poczuciu bezpieczeństwa i uśmiechu. Do każdej melodii potrafię ułożyć piosenkę np. logopedyczną, a wtedy terapia staje się zabawą!
czytaj więcej
Studentka psychologii i artystyczna dusza. Zazwyczaj towarzyszy jej gitara lub aparat. Prowadzi zajęcia umuzykalniająco-rytmiczne i zajęcia indywidualne z wykorzystaniem metody original play.
Pasjonuję się muzyką, tańcem i wszelkiego rodzaju aktywnościami na świeżym powietrzu, co wykorzystuję w swojej pracy m.in organizując podróże przez magiczne krainy dźwięków. To na czym najbardziej mi zależy jest budowanie relacji opartej na empatii, akceptacji i bezwarunkowości oraz wzmacnianie poczucia o tym, że każdy z moich podopiecznych jest wyjątkowy.
czytaj więcej
Energiczna studentka IV roku pedagogiki. Podąża za dziećmi wspomagając ich rozwój i samodzielność. Zabawa w Dreamlab i na świeżym powietrzu to jej ulubione formy aktywności.