DREAMLAB Facebook

Nasza kadra

Siłą Dreamlab’u jest energiczny, a zarazem wrażliwy zespół. Łączymy swoją pasję, umiejętności i wiedzę, by zapewnić dzieciom jak najlepsze warunki rozwoju.

dyrektor Dreamlab, terapeuta GPS, logopeda
Działa w:

Pełni funkcję dyrektora Terapeutycznego Punktu Przedszkolnego oraz Niepublicznej Poradni Wspomagania Rozwoju Dreamlab. Jako pedagog/terapeuta prowadzi zajęcia w ramach innowacyjnego programu adaptacyjnego "Pierwszy Krok" dla dzieci w spektrum autyzm, jak również prowadzi indywidualną terapię logopedyczną.

Najważniejsze kursy i szkolenia:

  • Specjalistyczne szkolenie Growth Through Play System ™ (system rozwoju poprzez zabawę) Mentor Certification;
  • Original Play (Pierwotna zabawa) - stopień zaawansowany, seminarium praktyczne i superwizje
  • Cykl szkoleń według metody MNRI -Neurosensomotorycznej terapii odruchów dr S. Masgutowej,
  • Szkolenie w zakresie słownictwa Programu Rozwoju Komunikacji Makaton

W mojej pracy, bez względu na charakter działania najważniejsza jest relacja, oparta na poczuciu bezpieczeństwa, zaufaniu, przyjaźni i uśmiechu. Głęboko wierzę, iż wspólna zabawa, uważność i ciekawość, autentyczność i otwartość terapeuty pozwalają każdemu dziecku nabywać nowych kompetencji i rozwijać swój niepowtarzalny potencjał.

"Dzieci nie potrzebują doskonałych rodziców, ale autentycznych ludzi z krwi i kości, którzy może nie wiedzą wszystkiego, ale są za to stale gotowi, żeby się rozwijać" J. Juul

Ten cytat jest mi ogromnie bliski. Będąc mamą, każdego dnia uczę się, jak ważne jest bycie sobą z uznaniem swojej niedoskonałości, ale też gotowością do nauki…dzieci doskonale weryfikują brak autentyczności.

czytaj więcej

pracownik biurowy
Działa w:

Jako serce Dreamlabu i  specjalista ds. administracyjno- biurowych prowadzi sekretariat, a w razie potrzeby zastępuje  Dyrektora. Zajmuje się zarówno nadzorem nad dokumentacją, grafikami, obsługą korespondencji, dbaniem o wizerunek i reprezentowaniem firmy. Do jej zadań należy również  witanie oraz dbanie o rodziców i dzieci korzystających z naszej poradni, a także dba o sprawną komunikację w zespole.

Najważniejsze kursy i szkolenia:

  • kwalifikacje administracyjno-biurowe
  • kurs wychowawca kolonii i obozów
  • kurs asystenta nauczyciela przedszkola

Kocham zarówno bezpośredni kontakt z ludźmi, pracę z dziećmi jak i pracę biurową. I tu mogę to wszystko połączyć.

Uwielbiam aktywny wypoczynek,  podróże małe i duże i jazdę samochodem, a to  doskonale przydaje się w mojej pracy. Dobra kondycja w podróżowaniu między salami czy szybka podróż samochodem, żeby coś załatwić!

czytaj więcej

psycholog, terapeuta GPS, koordynator terapii
Działa w:

Prowadzi w Terpautycznym Punkcie Przedszkolnym terapię indywidualną oraz terapię grupową. Współprowadzi zajęcia w innowacyjnym programie “Pierwszy Krok” dla dzieci ze spektrum autyzmu.

Najważniejsze kursy i szkolenia:

  • Specjalistyczne szkolenie Growth Through Play System Mentor Certification;
  • Original Play - stopień zaawansowany, seminarium praktyczne i superwizje
  • Szkolenie pierwszego stopnia TSR – Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, w trakcie II stopnia
  • Kurs z zakresu komunikacji alternatywnej i wspomagającej (AAC)

W mojej pracy niezwykle ważne jest, by tworzyć przestrzeń pełną akceptacji, bezpieczeństwa i zrozumienia - dla każdego. Przede wszystkim dla dziecka ale również dla rodzica, jak i współpracowników. Razem z Zespołem dokładam wszelkich starań, by jakość naszej pracy była na jak najwyższym poziomie, a terapia realizowana z poszanowaniem potrzeb i możliwości dziecka. Dreamlab jest dla mnie miejscem, gdzie rozwój dziecka wymaga nieustannego rozwoju własnego, poszerzania kompetencji oraz pracy nad wrażliwością.

czytaj więcej

neurologopeda, koordynator WWR w Poradni
Działa w:

Jako neurologopeda zajmuje się przede wszystkim budowaniem umiejętności komunikacyjnych, czyli bazą potrzebną do porozumiewania się. Ponadto wspiera rozwijanie umiejętności językowych, takich jak poszerzanie słownika biernego i czynnego. Prowadzi również terapię zaburzeń mowy oraz wad wymowy, usprawnia narządy artykulacyjne, ćwiczy funkcje prymarne, a także doskonali motorykę małą. Dodatkowo rozwija percepcję słuchową i wzrokową.

Najważniejsze kursy i szkolenia:

  • Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji
  • Miogopedia – terapia miofunkcjonalna praktycznie
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia - diagnoza terapia masaż
  • Autyzm – Metoda Skryptów

Podstawą mojej pracy jest budowanie poczucia bezpieczeństwa i wzajemnego zaufania. Staram się pokazywać dzieciom, że komunikacja z drugim człowiekiem może być naprawdę przyjemna i potrzebna. Podczas zajęć uczymy się wspólnego spędzania czasu, rozwijamy wyobraźnię i pobudzamy motywację do mówienia. Każdy uśmiech i nawet najmniejszy sukces mojego podopiecznego sprawia mi ogromną radość i przynosi dużo satysfakcji. Lubię odgrywać scenki, tańczyć i śpiewać, co nie znaczy że umiem, ale dzieci z zaciekawieniem i uśmiechem na buzi patrzą na dorosłych, którzy  potrafią wygłupiać się i dobrze przy tym bawić. Moim zdaniem najważniejsze w pracy z dzieckiem jest indywidualne podejście, świetna zabawa i nawiązanie relacji.

czytaj więcej

terapeuta metody A.Tomatisa
Działa w:

Psycholog edukacji, terapeuta i konsultantka metody Tomatisa. W Dreamlabie prowadzi indywidualny trening słuchowy według tej metody, konsultuje w zakresie uwagi słuchowej i tworzy indywidualne programy słuchania.

Najważniejsze kursy i szkolenia:

  • APP Listening training based on the principles of the research of Dr. A. Tomatis, Sint-Truiden, Belgia (2013/2014)
  • Podstawy Original Play
  • Nauka czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną

Podstawą mojej pracy jest zbudowanie zaufania oraz wczucie się w aktualne potrzeby dziecka, by stworzyć odpowiednie dla niego środowisko edukacyjne, zarówno fizyczne, jak i społeczne, i doprowadzić je do wykorzystania pełni swojego potencjału na ten moment.
W pracy wykorzystuję bardzo wiele metod, uwzględniając sensorykę, a także naukę czytania wg metody symultaniczno-sekwencyjnej. Na co dzień aktywnie zgłębiam dobroczynny wpływ muzyki na ciało i umysł poprzez taniec i śpiew.

czytaj więcej

terapeuta SI, psycholog, diagnosta ADOS-II
Działa w:

Jako psycholog, diagnosta i terapeuta Integracji Sensorycznej w Dreamlab prowadzi zajęcia WWR, konsultacje psychologiczne, diagnozy psychologiczne i Integracji Sensorycznej.

Najważniejsze kursy i szkolenia:

  • Integracja Sensoryczna I i II stopnia
  • Certyfikowany diagnosta ADOS-2
  • Terapia behawioralna dzieci z autyzmem
  • Przygotowanie pedagogiczne

Praca z dziećmi daje mi ogromną radość i poczucie spełnienia. Jestem pasjonatką zawodową ceniącą w dzieciach szczerość i spontaniczność. W mojej pracy najważniejszy jest szacunek do drugiego człowieka i wiara w jego naturalny potencjał rozwojowy. 

Prywatnie jestem mamą dwóch fantastycznych synów,  od których uczę się codziennie uważności i radości do wszystkiego co nas otacza. Jak na terapeutę Integracji Sensorycznej przystało kocham ruch! Dlatego tańczę, ćwiczę, praktykuję jogę, pływam i mimo tego, że zdecydowanie lepiej czuję się latem niż zimą, okazjonalnie morsuję.

czytaj więcej

oligofrenopedagog
Działa w:

Oligofrenopedagog, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, wychowawca grupy.

Najważniejsze kursy i szkolenia:

  • Growth Through Play System ™ ST.1
  • Sensoplastyka® - Trener 1 stopnia
  • Audio-Psycho-Fonologia wg prof. A. Tomatisa ST.1
  • Numicon - podstawowe umiejętności matematyczne we wczesnej edukacji wg nowatorskiego programu nauczania

Fundamentem mojej pracy jest budowanie relacji dającej poczucie bezpieczeństwa i akceptacji. Uśmiech, bliskość i kreatywna zabawa towarzyszą mi każdego dnia pracy z dziećmi. Prywatnie detalistka lubiąca otaczać się pięknymi rzeczami. Miłośniczka organizowania przyjęć tematycznych. W Dreamlabie swoją kreatywność wykorzystuję koordynując imprezy przedszkolne oraz dekorując dreamlabowe progi

czytaj więcej

terapeuta zajęciowy
Działa w:

W TPP Dreamlab prowadzi grupowe zajęcia terapeutyczne  kulinarne,  plastyczne, przekształcalne.

Najważniejsze kursy i szkolenia:

  • trzystopniowy kurs z zakresu komunikacji alternatywnej AAC
  • twórcze zajęcia dla osób z niepełnosprawnościami 
  • podstawowy kurs Orginal Play
  • terapia ręki i zaburzeń motoryki małej

W mojej pracy najważniejsze są relacje z dzieckiem, jego bezpieczeństwo i zaufanie. Przez wspólną zabawę wiele możemy nauczyć się od siebie. Lubię podróżować, odkrywać smaki świata. Prowadząc zajęcia kulinarne pragnę otworzyć dzieci na nowe smaki, pokazać że każdy może "przygotować małe co nieco" i świetnie się przy tym bawić, oraz uczyć samodzielności. Na zajęciach plastycznych bawimy się kolorami świata, stosując różne techniki plastyczne i tworząc wspaniałe arcydzieła. Dzięki zaangażowaniu dzieci  w pracę przez zabawę  pobudzam ich zmysły,  kreatywność, wpływam na ich rozwój. 

Utożsamiam się ze słowami B. Franklina

"Powiedz mi to zapomnę,

Naucz mnie to zapamiętam ,

Zaangażuj mnie to się nauczę. "

czytaj więcej

terapeuta zajęciowy
Działa w:

Jako terapeuta zajęciowy w DL współprowadzi zajęcia grupowe, specjalizuje się w zajęciach plastycznych.

Najważniejsze kursy i szkolenia:

  • Twórcze zajęcia dla osób z głębszą niepełnosprawnością intelektualna i niepełnosprawnościami sprzężonymi  
  • Kurs podstawowy Original Play        
  • Szkolenie AAC

 

W swojej pracy staram się być otwarta na indywidualne potrzeby dziecka, zapewnić  mu jak najwięcej sytuacji do dalszego rozwoju oraz dbać o to, żeby czuło się bezpieczne. Ważne jest dla mnie to, by zajęcia odbywały się w atmosferze zabawy i sprawiały dziecku przyjemność.

czytaj więcej

psycholog, trener VIT
Działa w:

Psycholog, trener metody Wideotreningu Komunikacji, terapeuta metody 3i, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju, psycholog w trakcie szkolenia psychoterapeuty akredytowanego przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne. W DreamLab prowadzi konsultacje psychologiczne dla rodziców, terapię indywidualną dla podopiecznych poradni oraz przedszkola, treningi VIT (Wideotrening Komunikacji).

Najważniejsze kursy i szkolenia:

  • VIT - Video Interaction Training (trener metody Wideotreningu Komunikacji VIT nr 226)
  • FLOORTIME (seminarium oraz warsztaty Jake’a Greenspan’a)
  • 3i (terapeuta Indywidualnej, Intensywnej, Interaktywnej Terapii Edukacyjnej dla Dzieci z Autyzmem)
  • Obsługa oraz wykorzystanie programu MÓWiK w terapii osób niemówiących

Fundamentem mojej pracy psychologicznej jest podejście oparte na relacji, w którą dziecko wnosi własne pomysły, a zadaniem terapeuty jest podążanie za jego inicjatywą w taki sposób, aby rozwinęło ono przy tym swe kompetencje poznawcze, ruchowe, społeczne oraz emocjonalne.

czytaj więcej

fizjoterapeuta, terapeuta SI
Działa w:

Prowadzi zajęcia fizjoterapii oraz terapii zaburzeń integracji sensorycznej w Terapeutycznym Punkcie Przedszkolnym oraz Niepublicznej Poradni Wspomagania Rozwoju w ramach wczesnego wspomagania rozwoju.

Najważniejsze kursy i szkolenia:

  • Integracja Sensoryczna I i II stopień
  • PNF podstawowy oraz PNF w pediatrii
  • Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
  • Original Play - kurs podstawowy

Prowadzę terapię w formie zabawy, uwzględniając aktualne możliwości psychofizyczne dziecka. Podstawą jest dla mnie nawiązanie dobrej relacji i dbanie o nią. Staram się cały czas pogłębiać swoją wiedzę poprzez uczestniczenie w kursach, szkoleniach i warsztatach.

czytaj więcej

logopeda, fonoaudiolog
Działa w:

Jako logopeda prowadzi zajęcia w ramach wczesnego wspomagania rozwoju. Specjalizuje się terapii dyslalii, rozwijaniu kompetencji komunikacyjnej dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi oraz diagnozie i terapii ORM. Jako fonoaudiolog wykonuje badania słuchu.

Najważniejsze kursy i szkolenia:

  • Diagnoza i terapia autyzmu - poziom podstawowy
  • Wykorzystanie pracy ciała i masażu w terapii logopedycznej z dziećmi ASD
  • Wczesna diagnostyka i leczenie chorób neurozwyrodnieniowych
  • Współpraca logopedy i ortodonty w kompleksowej terapii zaburzeń mowy

Moja praca polega na holistycznej ocenie małego pacjenta. Obserwuję, badam, wyciągam wnioski, doszukuje się przyczyn, z których wypływają zaburzenia mowy. Stawiam na uśmiech, żarty i psikusy - czyli dobrą zabawę.

czytaj więcej

nauczyciel wspomagający
Działa w:

Nauczyciel wspomagający w grupie Zdobywców. Pomaga dzieciom zdobywać nowe umiejętności oraz zrealizować wszystkie, nawet z pozoru niewykonalne pomysły.

Najważniejsze kursy i szkolenia:

  • W trakcie studiów na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
  • Spektrum autyzmu-obserwacja dziecka
  • sensoplastyka

W swojej pracy staram się otaczać dzieci troską i zrozumieniem. Rozbudzać ich indywidualne umiejętności i zainteresowania. Największą nagrodą jest dla mnie uśmiech dziecka. 

Prywatnie jestem  mamą żywiołowej 5-cio latki, dzięki której odkryłam swoje zamiłowanie do pracy z dziećmi i obróciłam swoje życie zawodowe o 180 stopni.

czytaj więcej

terapeuta zajęciowy
Działa w:

Dyplomowany terapeuta zajęciowy, arteterapeuta oraz studentka pedagogiki specjalnej - specjalność spektrum autyzmu. Na co dzień nauczyciel wspomagający w grupie przedszkolnej.

Najważniejsze kursy i szkolenia:

  • Wstęp do wspomagających i alternatywnych sposobów porozumiewania się AAC w pracy z osobami ze spektrum autyzmu
  • Arteterapia TEB edukacja
  • Plastyka sensoryczna w pracy z dzieckiem

W mojej pracy najważniejsze jest nawiązanie ciepłej relacji opartej na zaufaniu i swobodzie. Uśmiech jest dla mnie czymś bezcennym. Każde dziecko jest wyjątkowe a jego świat niepowtarzalny. Zawsze było to powodem, który zbliżał mnie do pracy z dziećmi. Jestem wdzięczna za możliwość poznawania tych unikatowych światów. W życiu każdego dziecka powinny być osoby dostrzegające jak bardzo wyjątkowe jest. Taką osobą chcę być i takim terapeutą jestem.

czytaj więcej

pedagog, terapeuta SI
Działa w:

Prowadzi grupę przedszkolną oraz pracuje jako terapeuta Metody Integracji Sensorycznej.

Najważniejsze kursy i szkolenia:

  • 3-stopniowe szkolenie Programu Rozwoju Komunikacji Makaton
  • Wspomagające Sposoby Porozumiewania się - AAC w pracy z osobami ze spektrum autyzmu
  • Podstawowe zagadnienia terapii rozwojowej opartej na relacjach i zabawie z dzieckiem w spektrum autyzmu i zaburzeniami pokrewnymi - wprowadzenie do metody Growth through Play System
  • 3-stopniowy kurs na Terapeutę Metodą Integracji Sensorycznej

W swojej pracy staram się wspierać swobodną aktywność dziecka, dbając jednocześnie o stawianie potrzebnych i bezpiecznych granic. Prowadząc zajęcia indywidualne i grupowe wychodzę z utartych schematów i podążając za predyspozycjami moich podopiecznych, tworzę spersonalizowane bajki i wierszyki. W kontaktach z dziećmi stawiam na ekspresję, dlatego kiedy bawię się z podopiecznymi to zazwyczaj najpierw mnie słychać - dopiero później widać.

czytaj więcej

pedagog, terapeuta AAC
Działa w:

Pedagożka specjalna, która w Dreamlabie prowadzi grupę przedszkolną oraz koordynuje wdrażanie komunikacji alternatywnej i wspomagającej w terapii dzieci.

Najważniejsze kursy i szkolenia:

  • Kursy z zakresu AAC- komunikacji alternatywnej i wspomagającej (Warsztaty wprowadzające POOD, udział w grupie superwizyjnej ,,dogadAAC się’’, szkolenia w generAACji,szkolenie I i II stopnia u Moniki Jerzyk, szkolenia u Joanny Pachutko i Edyty Tyszkiewicz, szkolenia w Fundacji Pomoc Autyzm) 
  • Terapia ręki I i II stopnia 
  • Growth Through Play System I stopnia

Ważne jest dla mnie w pracy budowanie relacji, która jest fundamentem  do rozwoju komunikacji. Jestem w trakcie studiów na kierunku Psychologia. Interesuje się komunikacją alternatywną i wspomagającą, pedagogiką Marii Montessorii oraz seksualnością.

czytaj więcej

pedagog
Działa w:

W DreamLab pracuje na stanowisku pedagoga specjalnego. W Niepublicznej Poradni Wspomagania Rozwoju DreamLab prowadzi indywidualną terapię logopedyczną w ramach zajęć z Wczesnego Wspomagania Rozwoju.

Najważniejsze kursy i szkolenia:

  • Masaż logopedyczny od podstaw - podejście praktyczne 
  • Skojarzenia do mówienia

Swoją pracę buduję na wspólnym zaufaniu, poczuciu bezpieczeństwa i uśmiechu. Do każdej melodii potrafię ułożyć piosenkę np. logopedyczną, a wtedy terapia staje się zabawą!

czytaj więcej

studentka psychologi, prowadzi zajęcia umuzykalniająco-rytmiczne
Działa w:

Studentka psychologii i artystyczna dusza. Zazwyczaj towarzyszy jej gitara lub aparat. Prowadzi zajęcia umuzykalniająco-rytmiczne i zajęcia indywidualne z wykorzystaniem metody original play.

Najważniejsze kursy i szkolenia:

  • Instruktor rytmiki
  • Wstęp do metody Original Play
  • Kurs wprowadzający z zakresu komunikacji alternatywnej (AAC)

Pasjonuję się muzyką, tańcem i wszelkiego rodzaju aktywnościami na świeżym powietrzu, co wykorzystuję w swojej pracy m.in organizując podróże przez magiczne krainy dźwięków. To na czym najbardziej mi zależy jest budowanie relacji opartej na empatii, akceptacji i bezwarunkowości oraz wzmacnianie poczucia o tym, że każdy z moich podopiecznych jest wyjątkowy.

czytaj więcej

pedagog
Działa w:

Energiczna studentka IV roku pedagogiki. Podąża za dziećmi wspomagając ich rozwój i samodzielność. Zabawa w Dreamlab i na świeżym powietrzu to jej ulubione formy aktywności.